Thursday, July 15, 2010

geram kat pak arab kat bukit bintang

Salam dari aku lagi , kau tau masa aku kat royale bintang ari tu , aku jalan2 malam tu kat bukit bintang , sampailah tekak aku haus , jadi aku pun lepaklah kat kedai pak arab dekat dengan bebudak melayu kite joget tak sedar malu tu .... kedai tu kedai kaki lima je .... aku 6 orang semuanya , kami orderla FO , Jus apple dan Cola , kau tau aku kene bayar berapa utk 5 minuman tu aku kena bayar RM120.00 . Punyelah terkejut berok aku ....

aku raselah kalaulah ada berok kat situ , dah tentu mengamok berok tu, terlampaulah jugak harga macam tu , dah lah kedai tak ekon , kerusi pun macam nak patah je , mau je aku bakar kedai tu

nasib baiklah sebab semangat ninja aku ni tinggi , menyamai semangat naruto lebih sikit , aku berjaya menurunkan amarah aku tu .... nasib baik arab tu ........ kalau tak .............

kau orang suma , klau nak minum lain kali  , jangan lupe tengok menu dulu , berapa harganya , aku tak kisah mahal tapi berpada padalah dengan servis yang di beri .

2 comments: