Wednesday, July 6, 2011

aku memohon pada mu ya allah

salam buat semua .........
aku risau memikirkan senario sekarang nie , kecoh sana kecoh sini , bersih sana bersih sini , kononya perjuangkan hak rakyat , hak ugama islam , hak bumiputra , macam macam hak yng di perjuangkan  , seolah olah selama ini hak hak itu tidak ada langsung sama sekali , seolah olah kerajaan begitu kejam sehingga tiada ruang utk menyatakan hak masing masing . Apakah benar begitu ....

Kita di sogokkan dengan betapa tidak adilnya hak kita di nafikan , di gambarkan teruk giler kerajaan , betapa jahatnya kerajaan dan sebagainya  . Mereka ini ada agenda yg jelas mau merosakkan negara di mana hanya orang yg dungu sahaja tidak nampak . Yg menghairankan aku nape pulak ada golongan seagama , sewarna kulit , malahan mungkin sekampung lagi , yg bersekongkol dengan mereka ini.

Aku mohon pada allah agar selamatkanlah negara aku ini dari mereka mereka yg mau menghancurkannya , berilah hidayah mu pada mereka ini yang telah kau tutupkan mata dan hati mereka ya allah .

Wahai bangsaku sedarlah
bangsaku sedarlah
bangsaku sedarlah

Ya allah , bukakanlah mata dan hati mereka yang telah kau butakan ya allah
Ya allah , peliharalah negara kami dari mereka yng berniat jahat ya allah
Ya allah , kau hancurkanlah niat dan mereka itu sehingga kembali aman negara kami ya  allah
Ya allah , berilah kami kekuatan utk membenteras anasir2 ini ya allah

Ya allah , dengan rendah dan hinanya aku memohon pada mu agar negara ini dapat kami wariskan pada anak cucu kami dalam keadaan yng aman damai , kaya raya dan sentiasa berpegang pada mu ya allah .

No comments:

Post a Comment