Monday, May 28, 2012

SYUKUR AKU PADA ALLAH

semalam birthday mak aku yg ke 85....selamat harilahir mak....sekarang nia dia ader kat rumah aku di putrajaya....hari tu ari sabtu lepas....aku sekeluarga bawa mak makan nasi beriani pakistan di presint 15...itu saje yg aku mampu.....tapi aku puashati...sebab makanan dia sedap dan yg penting mak aku dan semua yang ader suka hati.....sebab perut kenyang....aku anak beranak ader, puzi , aman pun ader....

malam tadi amad datang rumah aku ngan family dia .....juga ucap birthday pada mak.....lepas tu dia belanja sate samuri....kami makan di rumah je ramai2....syok jugak...

aper aper pun aku rasa beruntung sebab dapat menyaksikan birthday mak aku yg ke 85....sebab aku tau tak semua orang dapat suasana begini....syukur aku pada allah sebab peluang yg di berikan pada aku...

Syukur juga aku pada allah sebab di kurniakan ngan keluarga yg cantik2, bijak2 dan comel2....walau pun itu pada masa mereka masih kecik dulu.....ingatan itu tetap dalam hati aku selama aku hidup....

Syukur juga kau pada allah kerana memberi aku peluang untuk berjasa pada mak aku di hujung2 usianya....walau pun sumbangan aku tak seberapa namun aku tetap bersyukur kerana ader peranan aku di situ.

Y allah ya tuhanku....berkatilah rezeki ku....keluarga ku....kedua ibu ku.....dan berikanlah kami kejayaaan di dunia dan di akhirat ya allah.....aku tunduk pada mu ya allah....

No comments:

Post a Comment